دانلود سریال نهنگ آبی

دانلود سریال نهنگ آبی

نام : نهنگ آبی [ 30 ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  -  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 40 تا 60 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان :

مناسب برای : 13+

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: آرمین دانشجوی نخبه و باستعداد رشته کامپیوتر است که به تازگی یک سایت کتاب خوانی درست کرده است که بیشتر وقت خود را در این سایت میگذراند. پدر او از بیماری ام اس رنج میبرد و در حال جدایی از مادرش است.

معرفی و بررسی سریال نهنگ آبی

نهنگ آبی سریالی جنایی، رازآلود، عاشقانه به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان ساخته شده سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.
نهنگ آبی سومین سریال ساخته شده توسط فریدون جیرانی است، فریدون جیرانی قبل از این آثاری همچون مرگ تدریجی یک رویا و تعبیر وارونه یک رویا در را کارگردانی کرده و ساخته بود.
موضوع فیلم درمورد آرمین دانشجوی نخبه و باستعداد رشته کامپیوتر است که به تازگی یک سایت کتاب خوانی درست کرده است که بیشتر وقت خود را در این سایت میگذراند. پدر او از بیماری ام اس رنج میبرد و در حال جدایی از مادرش است. او در این سایت با ژاله آشنا میشود و به این ترتیب وارد ماجرا هایی تاره میشود…

معرفی بازیگران و نقشهای سریال نهنگ آبی

سریال نهنگ آبی با هنرپیشگی ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، پریوش نظریه، فرهاد آئیش، الهام کردا، علیرضا ثانی فر، محمدرضا مالکی، مینا جعفرزاده، اردشیر کاظمی، محمد برسوزیان، تینو صالحی ساخته و پخش شده است.

تصاویر سریال نهنگ آبی

صفحه اینستاگرام رسمی سریال نهنگ آبی

https://www.instagram.com/bluewhaleseries

تریلر سریال نهنگ آبی

موویزفا ~ سریال ایرانی ~ دانلود سریال نهنگ آبی

لینک های دانلود فصل 01

تعداد : 30 حجم : 300 MB تا 2.7 GB حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران