دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی

نام : یاغی [ 20 ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  - 

کیفیت :  -  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

کارگردان :

نویسندگان : ، ،

تهیه کنندگان :

مناسب برای : 14+ (با نظارت والدین)

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: سریال یاغی به تصویر کشنده درامی پر از بالا و پایین و فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های گوناگونی از طبقات و اقشار مختلف اجتماعی در راه با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز این درد و خستگی گذر کند.

معرفی و بررسی سریال یاغی

سریال یاغی به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی و کارگردانی محمد کارت در سال ۱۴۰۱ ساخته و پخش شده است. این سریال در کشور ایران ساخته و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.
سریال یاغی به تصویر کشنده درامی پر از بالا و پایین و فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های گوناگونی از طبقات و اقشار مختلف اجتماعی در راه با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز این درد و خستگی گذر کند.

معرفی بازیگران و نقشهای سریال یاغی

در این سریال بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تصاویر سریال یاغی

صفحه اینستاگرام رسمی سریال یاغی

https://www.instagram.com/yaghii_series

تریلر سریال یاغی

موویزفا ~ سریال ایرانی ~ دانلود سریال یاغی

لینک های دانلود فصل 01

تعداد : 20 حجم : 500 MB تا 6 GB حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران