دانلود فیلم جیسون بورن Jason Bourne 2016

دانلود فیلم جیسون بورن Jason Bourne 2016

نام : Jason Bourne [ سانسور شده ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  - 

کیفیت :  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 123 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان : ،

تهیه کنندگان : ، ، ،

مناسب برای : 13+

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: در زمانی که جیسون بورن از طرف جوخه های ضربت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته است، تلاش می کند که اسرار مربوط به گذشته پدرش را کشف کند. از طرفی دیگر، رابرت دیویی به عضو ارشد بخش امنیت سایبری دستور می دهد که بورن را پیدا کند و ...

معرفی و بررسی فیلم جیسون بورن Jason Bourne 2016

فیلم جیسون بورن، فیلمی اکشن و مهیج، ساخته سال ۲۰۱۶ در کشور آمریکا به کارگردانی پل گرینگرس است. نویسندگی فیلم جیسون بورن به وسیله پل گرینگرس و کریستوفر راوز انجام شده است.
فیلم جیسون بورن، طبق شخصیت های خلق شده توسط رابرت لودلوم ساخته شده و پنجمین قسمت از سری فیلم های بورن محسوب میشود. این فیلم مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفته و در جشنواره های گوناگون افتخارات زیادی را بدست آورده که در بین آنها می توان به کاندیدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن بازیگران فیلم ۲۰۱۷ و کسب یک جایزه در جشنواره جهانی بدلکاران ۲۰۱۷ اشاره کرد.
فیلمبرداری فیلم جیسون بورن از ۸ سپتامبر ۲۰۱۵ آغاز شد، و توسط یونیورسال استودیوز در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۶ در ایالات متحده به اکران درآمد.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم جیسون بورن ۲۰۱۶

در این فیلم بازیگرانی چون مت دیمون، تامی لی جونز، آلیسیا ویکاندر، ونسان کسل، جولیا استایلز، ریز احمد، آتو اساندو و اسکات شپرد در فیلم جیسون بورن به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

تصاویر فیلم Jason Bourne 2016

صفحه اینستاگرام رسمی فیلم جیسون بورن Jason Bourne

https://www.instagram.com/jasonbourne

تریلر فیلم Jason Bourne

موویزفا ~ فیلم خارجی ~ دانلود فیلم جیسون بورن Jason Bourne 2016

لینک های زبان اصلی

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران