دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم تگزاس 2

نام : تگزاس 2 [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :

کیفیت :  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 99 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان :

مناسب برای : 13+

بازیگران : ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: بهرام با آلیس به ایران باز می‌گردند. بهرام با یک اشتباه جدید دلار های خود را در چمدان جاسازی کرده، چمدان‌ ها جا به‌ جا می‌ شوند. افراد کارلوس به سراغ آنها می‌ آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می‌ شوند و …

معرفی و بررسی فیلم تگزاس ۲

فیلم تگزاس ۲ فیلمی کمدی ساخته سال ۱۳۹۷ در کشور ایران است. کارگردانی آن بر عهده سید مسعود اطیابی بوده است. این فیلم ادامه فیلم تگزاس است که در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. فیلم تگزاس ۲ سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.
فیلم تگزاس ۲ از جنس کمدی هایی است که در آن موقعیت کمیک طبق شعور حداقلی شخصیت های داستان ساخته می شود. قسمت دوم فیلم لب ریز از موقعیت های کمیکی است که برگرفته از شوخی های فضای مجازی می باشد. خبری از یکنواختی فیلمنامه و داستان نیست و سری موقعیت هایی که در قصه شکل می گیرد بی آنکه منطق مشخصی را شامل شود، یکی بعد از دیگری در داستان به تصویر کشیده می شوند. نکته مثبتی که بتوان در تگزاس ۲ پیدا می شود این باشد که غلظت شوخی های جنسی اثر به نسبت فیلم های این روزهای سینمای ایران کمتر است.
ترجیح بر این بوده که از این فضا تا جایی که امکان داشته دوری شود، هرچند که این موضوع باعث نشده شوخی های پرمغزی در فیلم یافت شود.
تگزاس ۲ جایگزین رحمان ۱۴۰۰ شد. این فیلم که پخش آن را دفتر نیکان فیلم برعهده دارد، از چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ ماه به سرگروهی سینما ایران اکران می‌شود. این درحالی است که فیلم رحمان ۱۴۰۰ از روی پرده های سینما پایین کشیده شد.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم تگزاس ۲

بازیگرانی چون سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، نادر سلیمانی و رضا ناجی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تصاویر فیلم تگزاس ۲

صفحه اینستاگرام رسمی فیلم تگزاس ۲

https://www.instagram.com/texas_movie

تریلر فیلم تگزاس ۲

موویزفا ~ فیلم ایرانی ~ دانلود فیلم تگزاس 2

لینک های دانلود فیلم

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران