دانلود فیلم من

دانلود فیلم من

نام : فیلم من [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 84 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان : ،

مناسب برای : 14+ (با نظارت والدین)

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: آذر زنی بزهکار است که هر روز به دل شهر می‌ زند و با انجام کارهایی خلاف قانون برای کارفرمایانش کسب درآمد می‌کند. او در این راه هیچ ترسی ندارد، هرچند همواره حس می‌کند توسط فرد یا نیرویی تحت تعقیب است و ...

معرفی و بررسی فیلم من

فیلم من فیلمی درام، اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی سعید خانی و سعید سعدی ساخته سال ۱۳۹۴ در کشور ایران است.
فیلم من اولین فیلم سینمایی سهیل بیرقی، سازنده فیلم هایی مثل عرق سرد و عامه پسند در مقام کارگردان است. این فیلم اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به اکران در آمده و کاندید دریافت دو سیمرغ بلورین در رشته‌ های بهترین بازیگران نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن بوده است. لیلا حاتمی در سال ۱۳۹۵ برای فیلم من موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شده است.
فیلم من در نوزدهمین دوره جشن سینمای ایران نیز در قسمت های بهترین بازیگر نقش مکمل زن، فیلمنامه، صدابرداری و صداگذاری کاندید دریافت جایزه بوده است.
فیلم من فیلمی در سبک درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی و سعید خانی ساخته سال ۱۳۹۴ است.
این فیلم برای حضور در قسمت سودای سیمرغ و همچنین نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است. این فیلم در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران نمایش داده شده است.
اولین نمایش فیلم من در سی و چهارمین جشنوارۀ فیلم فجر بهمن ۱۳۹۴ بود.
فیلم من در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ با تعداد بسیار پایین ۱۴ سالن سینما نمایش خود را شروع کرد و با استقبال فوق‌ العاده‌ای مواجه شد به طرزی که بعد از ۱۰ روز و تنها در ۱۷ سالن تهران و ۱۰ سالن در شهر های دیگر از مرز ۶۰۰ میلیون تومان فروش عبور کرد. این فیلم از هفته‌ ی دوم به سود دهی در نمایش رسید و در نهایت تا ۱۴ آبان همان سال در مجموع نمایش داخلی و خارجی با سه میلیارد تومان فروش به نمایش داخلی خود پایان داد.
فیلم من در جشنواره‌ های چهار قاره و چندین کشور شرکت کرد یا به اکران در آمد.
فیلم در سایت آمازون به فروش می‌ رسد.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم من

با هنرنمایی لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطائیان، مرتضی آقا حسینی

تصاویر فیلم من

موویزفا ~ فیلم ایرانی ~ دانلود فیلم من

لینک های دانلود فیلم

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران