دانلود فیلم سرخ پوست

دانلود فیلم سرخ پوست

نام : فیلم سرخ پوست [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  -  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 100 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان :

مناسب برای : 13+

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: فیلم سرخپوست سال 1346 یک زندان سابق در تهران به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال پیشرفت شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که فرمانده جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و ...

معرفی و بررسی فیلم سرخ پوست

فیلم سرخ‌ پوست فیلمی در ژانر درام، معمایی، عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد و با کاندیدی در ۸ رشته در این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.
فیلم سرخ‌ پوست برای اولین بار، روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ ۱ فوریه ۲۰۱۹، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ در سینما های سرتاسر کشور نمایش داده شد. فیلم سرخ‌ پوست اکنون چهارمین فیلم پرفروش غیر کمدی تاریخ سینمای ایران است.
مسعود فراستی در برنامه هفت این فیلم را بهترین اثر جشنواره دانست.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا نگار جواهریان در فیلم طلا و پریناز ایزدیار در دو فیلم سرخ پوست و متری شیش و نیم به کارگردانی پرویز شهبازی و سعید روستایی ایفاگر نقش هایی خاص و جذاب بودند که از نظر داوران جشنواره دورماند در حالی که می شد حداقل نام آنها را در لیست کاندیداهای مکمل دید.
به نظر می رسد برخی از داوران در انتخاب برخی از رشته ها، نگاهی سلیقه ای داشته اند یا حداقل اتفاق نظری در انتخاب برخی از کاندیداها وجود نداشته است.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم سرخ پوست

در این فیلم بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، پری‌ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، امیر کیوان معصومی، حبیب رضایی، مانی حقیقی، اسماعیل پوررضا، محمدرسول صفری، یدالله شادمانی، علی مردانه ایفای نقش کرده اند.

تصاویر فیلم سرخ پوست

تریلر فیلم سرخ پوست

موویزفا ~ فیلم ایرانی ~ دانلود فیلم سرخ پوست

لینک های دانلود فیلم

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران