دانلود فیلم رهایش کن Let Him Go 2020

دانلود فیلم رهایش کن Let Him Go 2020

نام : Let Him Go 2020 [ سانسور شده ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  -  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 113 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان : ،

مناسب برای : 14+ (با نظارت والدین)

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: یک کلانتر بازنشسته و همسرش که هنوز به خاطر از مرگ پسرشان ناراحت و غمگین هستند، مونتانا را ترک می کنند و به دنبال نجات تنها نوه خود می روند و ...

معرفی و بررسی فیلم رهایش کن Let Him Go 2020

فیلم رهایش کن یک فیلم سینمایی درام و وسترن آمریکایی ساخته سال ۲۰۲۰ به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی توماس بزوچا، طبق کتابی با همین عنوان به قلم لری واتسون در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌ است. در این فیلم کوین کاستنر و داین لین به عنوان یک کلانتر بازنشسته و همسرش بازی می‌کنند که بعد از مرگ پسرشان به دنبال یافتن تنها نوه خود هستند.
این فیلم به صورت نمایش سینمایی در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ به وسیله کمپانی فوکس فیچرز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد و نظرات مثبتی به طور کلی از منتقدان این حرفه دریافت کرد.
این فیلم در فوریه سال ۲۰۱۹ اعلام شد، توماس بزوچا فیلمنامه خود را مطابق با کتاب لری واتسون کارگردانی کرد و کوین کاستنر و داین لین نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب شدند. بزوچا همچنین تهیه کنندگی این فیلم را با پائولا مازور و میچل کاپلان بر عهده دارد. فیلمبرداری در آوریل ۲۰۱۹ در کلگری آغاز شد و لسلی منویل، ویل بریتین، جفری داناوان و کایلی کارتر به جمع بازیگران اضافه شدند. بوبو استوارت در ماه مه اضافه شد. فیلمبرداری تا ۱۷ مه ادامه داشت.
این فیلم به وسیله فوکس فیچرز در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد. پیشتر از این قرار بود در ۲۱ اوت سال ۲۰۲۰ نمایش داده شود اما به دلیل فراگیری ویروس کرونا به تأخیر افتاد.
فیلم بگذار برود یا همان رهایش کن در اولین روز اکران خود از ۲.۴۵۴ سالن سینما ۱.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد، از جمله ۱۵۰٬۰۰۰ دلار از پیش نمایش‌ های پنجشنبه شب. این فیلم برای نخستین بار به ۴.۱ میلیون دلار رسید و دومین فیلم متوالی فوکوس فیچرز بود که بعد از Come Play هفته قبل در ردیف باکس آفیس قرار گرفت. مخاطبان ۶۶٪ بالای ۳۵ سال بودند که ۵۲٪ آنها زنان بودند.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم رهایش کن ۲۰۲۰

بازیگرانی چون داین لین، کوین کاستنر، کیلی کارتر، رایان بروس، آتو هورنونگ، برم هورنونگ، لسلی منویل و ویل بریتین در فیلم رهایش کن به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

تصاویر فیلم Let Him Go 2020

صفحه اینستاگرام رسمی فیلم رهایش کن Let Him Go

https://www.instagram.com/lethimgomovie

تریلر فیلم رهایش کن Let Him Go 2020

موویزفا ~ فیلم خارجی ~ دانلود فیلم رهایش کن Let Him Go 2020

لینک های زبان اصلی

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران