دانلود فیلم بیروت Beirut 2018

دانلود فیلم بیروت Beirut 2018

نام : Beirut 2018 [ سانسور شده ] [ دوبله فارسی ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  -  -  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 107 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان : ، ،

مناسب برای : 14+ (با نظارت والدین)

بازیگران : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خلاصه داستان: در بحبوحه جنگ داخلی لبنان، یک دیپلمات سابق آمریکایی به نام میسون اسکیلز، برای از سرگیری خدمت، به شهر بیروت بر می گردد. او می خواهد یکی از همکارانش را از شر اعضای گروهی نجات دهد که ...

معرفی و بررسی فیلم بیروت Beirut 2018

فیلم بیروت، در کشور انگلستان مشهور به مذاکره کننده، یک فیلم مهیج سیاسی آمریکایی ۲۰۱۸ به کارگردانی برد اندرسون و نویسندگی تونی گیلروی است. این فیلم به ماجرای جنگ داخلی لبنان در سال ۱۹۸۲ می‌ پردازد.
در این فیلم، جان هم در نقش یکی از دیپلماتهای سابق آمریکایی ایفای نقش می‌کند که برای نجات خانواده یک همکار مسئول از مرگ به بیروت باز می گردد. روزاموند پایک، دین نوریس، شی ویگام، لری پاین و مارک پلگرینو نیز بازی می‌کنند. فیلمبرداری اصلی این اثر در ژوئن ۲۰۱۶ در کشور مراکش آغاز شد.
این فیلم نخستین بار در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸، در جشنواره فیلم ساندنس به اکران درآمده و در نهایت در ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ در ایالات متحده نمایش داده شد و توانست در کل، از منتقدین این حرفه نظرات مثبتی دریافت کند، چرا که این فیلم را علی‌ رغم وجو نقص‌ هایش، اثری تأثیرگزار شناختند و بازی هام و پایک را تحسین کردند.
فیلم بیروت، از نظر عملکرد بازیگران نقش اصلی، مورد تقدیر منتقدان حرفه سینما قرار گرفت و در جشنواره بین المللی فیلم کلیولند ۲۰۱۸، کاندید دریافت یک جایزه شد.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم Beirut 2018

بازیگرانی چون جان هم، جی پاتر، خالد بنچاگرا، آنیا جاس، آنگوس جان کریسفورد پریچارد-گوردون، یوآو سادیان، لیلا بختی و کیت فلیتوود در فیلم بیروت به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

تصاویر فیلم بیروت Beirut

موویزفا ~ فیلم خارجی ~ دانلود فیلم بیروت Beirut 2018

لینک های دانلود نسخه دوبله فارسی

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران