دانلود فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

دانلود فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

نام : The Wolf of Wall Street 2013 [ سانسور شده ] [ دوبله فارسی ] [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر :  -  - 

کیفیت :  -  -  - 

زبان :

سال ساخت :

کشور :

زمان فیلم : 140 دقیقه

کارگردان :

نویسندگان :

تهیه کنندگان :

مناسب برای : 14+ (با نظارت والدین)

بازیگران : ، ، ، ،

خلاصه داستان: جوردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو جوانی تازه کار در دنیای وال استریت است او شرکت کوچکی تشکیل می دهد و تلاش می کند که راه آسانتری برای پولدار شدن پیدا کند، اما همه کارهای او قانونی نیستند و اف بی آی وارد عمل می شود ...

معرفی و بررسی فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

فیلم سینمایی گرگ وال استریت یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی سیاه و زندگی‌ نامه‌ ای به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در ۲۰۱۳ منتشر شد. نویسندگی این فیلم بر عهده ترنس وینتر بوده که فیلمنامه‌ اش را بر پایه کتاب شرح حال ۲۰۰۷ با همین عنوان از جردن بلفورت نوشته‌ است. این فیلم دیدگاه بلفورت در مورد پیشه خود به‌عنوان یک کارگزار بازار سهام در شهر نیویورک را بازگو می‌کند و چگونگی فساد و کلاه‌ برداری گسترده شرکت استراتون اوکمونت در وال استریت و در نهایت سقوط او را به تصویر می‌ کشد. لئوناردو دی‌کاپریو که یکی از تهیه‌ کنندگان فیلم است، نقش بلفورت را ایفا می‌کند.
گرگ وال استریت اولین بار در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ در نیویورک سیتی به اکران درآمد و در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۳ از طریق پارامونت پیکچرز در ایالات متحده نمایش داده شد. این اولین فیلم بلند آمریکایی بود که به‌ طور انحصاری از طریق توزیع دیجیتال منتشر شد. این فیلم از لحاظ تجاری با موفقیت همراه بود و در طول نمایش خود ۳۹۲ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و به پرفروش‌ ترین فیلم اسکورسیزی تبدیل شد. این فیلم بر سر نمایش مبهم و اخلاقی خود از وقایع، عدم دلسوزی با قربانیان، محتوای جنسی صریح، دشنام‌گویی شدید، به تصویر کشیدن مواد مخدر و استفاده از حیوانات در حین ساخت جنجال برانگیخت. در این فیلم بیشتر از هر فیلم دیگری از واژه‌ های فحاشی استفاده شده و به همین دلیل نامش در رکوردهای جهانی گینس ثبت شده‌ است.
این فیلم به‌ طور کلی نقد های مثبتی از سوی منتقدان این حرفه دریافت کرد و با چندین انتقادات اخلاقی نیز رو به‌ رو بود. این فیلم کاندید چندین جایزه از جمله پنج جایزه در هشتاد و ششمین دوره جوایز جشنواره اسکار شد بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دی‌کاپریو و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای هیل. دی کاپریو در هفتاد و یکمین مراسم جشنواره گلدن گلوب برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد و فیلم نیز در همان مراسم کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شده بود.

معرفی بازیگران و نقشهای فیلم The Wolf of Wall Street 2013

از بازیگران این فیلم می توان از لئوناردو دی کاپریو، جونا هیل، مارگوت رابی، متیو مک کانهی و کایل چندلر نام برد.

تصاویر فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street

تریلر فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

موویزفا ~ فیلم خارجی ~ دانلود فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

لینک های دانلود نسخه دوبله فارسی

حجم مصرفی نیم بها

پست های مرتبط

نظرات کاربران